Friday, July 17, 2009

Times against My Life

Pembaca budiman,


Rasanya bulan Julai ni aku tersangat sibuk. Tak pernah rasanya aku dihujani dengan pelbagai program sehinggakan aku rasa keletihan dan tak der masa untuk diri sendiri. Tapi aku tetap kena maintain, uruskan segalanya dengan baik, supaya sentiasa nampak berktrampilan... he he he. Itulah aku, walaupun penat, outdoor activities is my passion. Susah nak cakap tu....

24 hingga 28 Julai aku ke KL,... Yahooo.... bestnyer... Paintball. Untuk makluman korang semua, I'm certified REF dalam sukan Xtreem paintball ni... he he he. Korang pernah cuba tak sukan ni. Kalau belum, cubalah.. Set up team korang dan pergi main kat mana-mana painball field... Pasti korang rasa tak puas. Nak, nak kalau korang main WoodBall (paintball dalam hutan) lagi best.... Kalau dalam gelanggang tu kita panggil SpeedBall... nanti dalam next post aku bagi info, kat mana korang boleh dapat guide tentang paintball ni...