Friday, July 3, 2009

Sekapur Sirih, Secangkir Kata ...

Assalamualaikum ...

Pembaca budiman,

Syukur ke hadrat Ilahi, kerana telah menganugerahkah idea blogger ini. Walaupun benda ni dah lama wujud tapi baru sekarang aku berkesempatan untuk meneroka keajaiban teknologi ini. Penyertaan aku dalam dunia blogger ni bukanlah kerana hendak mencabar atau tunjuk teror. Tapi sekadar nak mencari kawan dan berkongsi pengalaman dari sudut pandangan aku. Aku harap kewujudan aku dalam ruang siber ini tidak akan menyinggung perasaan sesaper pun. Aku juga akan cuba untuk jadikan blog ini sebagai satu medium agar sesiapa sahaja yang membaca blog ini akan mendapat menafaat dan teladan dari paparan yang tertera di blog ini. Bak kata alim ulama' "kalau kita berniat baik, ganjaran pahala jua balasannya".... Insyaallah.

1 comment:

DarcyDiaries said...

Hi ENcik..

Good job and well done..
Ok apa ur blog nih..

Keep it up OK?