Tuesday, July 28, 2009

HEROES...

Pembaca Budiman...

Tentu korang tertanya-tanya, pasal aku pilih tajuk HEROES untuk entry kali ni. Erm... aku ada sebabnya, this post aku dedicate khas untuk Kelantan Paintball Team dari SMK Dato' Perdana, dalam Anugrah Seri Asrama Terbilang Peringkat Kebangsaan 2009, atas kesungguhan dan keazaman diaorang semua semasa berjuang dalam paintball field. Kalau korang tak pernah main game ni, korang takkan tahu betapa enjoy main benda ni. Walaupun kita berperang dalam masa 5 minit, tapi adrenalin kita berada pada tahap maksimum.... mendidih gitu...

Disebabkan ini adalah dedication untuk gang bang tu, here is their name, Team Captain : Megat Aizad, Kacong, Hafiz, Zamri, Naim, Izzat, Aqmal ... and HERO among the heroes is Megat... (the captain) coz dia telah menghidupkan peluang team untuk layak ke peringkat akhir. Walaupun kita orang tidak menjadi juara but it's ok at no 4 @ national level.

Aku sallute dengan bebudak ni, coz it was a tough game, but they can make it to the final stage. I'm proud of you guys. All the best untuk semua team member, semoga hubungan antara kita tidak terhenti di sini, jadikan pertemuan ini sebagai langkah untuk persahabatan yang lebih panjang... So untuk semua jangan lupa KLIK lagi blog aku ni... Thx untuk Kak Tie coz beri peluang kepada aku menyertai program ni... Mables...

Belakang : Dari kiri : Hafiz, Zamri, Kacong, Naim, Izat.
Depan : Aqmal dan Megat.

1 comment:

Naim said...

Assalamuaikum tuan.. Tahun ni sy baru jumpa blog ni.. Terima kasih atas nukilan tuan dan tunjuk ajar masa asat 2009.. Memory terindah zmn bljar dulu