Wednesday, July 29, 2009

Cerita...


Pembaca Budiman...


Entry ini hanya cerita semasa aku melalui kursus penarafan jurulatih kebangsaan hari tu. Kiranya syarat perlu lulus tu berat la jgak. Test tu mencangkupi fitness test, paper work and presentation, interview and knowledge test.

Erm... yang kelakarnya kita orang kena siapkan satu kertas kerja dalam masa hanya dua jam, lengkap dengan jadual aktiviti, kewangan dan jawatankuasa. Susahnyer adalah tang jadual tu, susah gak nak rangka, budget plak jadi dua hal dan jawatankuasa tu, tambah lagi satu hal... yang lain boleh goreng jer...

Tapi orang kata, berkat kesungguhan dan kesabaran, alhamdulillah.... aku dapat melengkapkan semua kriteria yang diperlukan. Bahkan tak sangka aku boleh catat masa yang agak baik.. Ok lah, setakat nak LULUS tu...

Tapi sayangnyer, ada 3 orang dari kalangan kami yang gagal... ini semua adalah gara-gara tidak dapat memenuhi kriteria renang 200 meter dalam masa 15 minit. Namun aku berharap Jawatankuasa Penilai akan menilai balik perkara ini dan membantu rakan aku bertiga ni..

1 comment:

DarcyDiaries said...

wah...dah qualified eh? boleh laa ajar!