Friday, August 14, 2009

Sumthg Funny About My Boss .....

Pembaca Budiman ...

Sepatutnya 2 minggu yang mendatang ni menjadi minggu yang sangat busy bagi aku, tapi tetiba boss aku mengamuk dan tidak approve surat arahan keluar bertugas. Erm... apa nak buat aku hanya kuli jer... sepatutnya aku akan habiskan semua tugasan aku menjelang Ramadhan. Yang menyayat hati tu dia call a friend of mine yang incharge program ni dan marah-marah beserta dengan kutukan manis terhadap aku... Aku terfikir sendiri, teruknyer aku pada pandangannya ... abis apa yang aku buat selama ni tu hapa... siap berlaku ugut mengugut lagi... so untuk meredakan keadaan aku tarik diri dari semua aktiviti tu dengan berat hati... bersusah payahlah plak kawan aku tu cari pengganti... tup-tup esok bagi dia approve plak, tapi aku dapat memo jer... tapi aku tetap tak pergi memandangkan kawan aku dan buar replacement... aku tak suka betul orang cakap berubah-ubah, susah kita nak plan apa-apa kerja... Suka tak suka dia tetap boss jgak... so kalau sayang kerja baik diam jer, kuat mana sekalipun suara korang semua melawan, tapi yang menang tetap BOSS jgak... so, just shut up... tak gitu...

2 comments:

fin said...

betul..kalau bos tu SALAH pun tetap BETUL..

DarcyDiaries said...

ehem..

Keje sendiri jugak senang kan :)