Sunday, August 30, 2009

Cerita Bazaar Ramadhan ...

Pembaca Budiman ...

This time aku tak nak menulis banyak, just nak upload beberapa keping gambar yang aku snap snot kat Bazaar Ramadhan... Bukan apa aku hanya nak perkenalkan kepada korang semua beberapa jenis kuih tradisi Kelantan...








Nek Bak




Buah Tanjung











Akok







Ayam Percik ... One of the famous brand



Western Food pun ada... Chicken Chop RM5.00 jer.. yang penting aku kenal Chef tu... He is trained Chef in Western Food... Try la...











Next entry aku akan perkenalkan lagi kuih-kuih tradisi Kelantan untuk tatapan korang semua... So jangan lupa KLIK lagi di sini ...

5 comments:

DarcyDiaries said...

Sorry laa eh, saya tgk nekbak (the name itself) terus saya teringat nek nak :-) citer antu Siam tuh :-)

P/S: Frustrated sungguh pasal tokleh gi snap2 pics kat bazar ramadhan! :-)
Can i borrow ur pics?

Mohd Faiz Ghazali said...

boleh.... tapi 10% rayalti...

DarcyDiaries said...

10% rayalti? saya bayar instalment..lepas raya saya settle!

Mohd Faiz Ghazali said...

ok jer... bg email

fin said...

mak ai..gambar pun jd bisnes eh ? ehehe...cedok je dr internet tak kena bayar royalti ! eheheheheeeeeeeeeee