Saturday, November 7, 2009

Part Of The History ....


Pembaca Budiman...

Bersemangat... itu ler yang boleh aku katakan sekarang... Bukanye apa, Kelantan akan bertemu N9 malam ni di Stadium Nasional, Bukit Jalil dalam perlawanan akhir TM Piala Malaysia Edisi ke 84. Biasanya jarang sangat aku ke stadium, perkembangan bola sepak ni, baik dalam negara mahupun luar negara, aku just follow gitu-gitu jer... tapi this time demi kecintaan kepada negeriku Kelantan Darul Naim, aku gagahi jua, memandu dari Kelantan ke Kolumpo, semata-mata Final Piala Malaysia.

Yang kelakarnya, adik ipar aku orang N9,tapi berada di kalangan penyokong Kelantan bahkan lebih hebat dari aku adik beradik. Dia dah siap beli jersy n mafla lagi tuh... per-per hal pun Kelantan mesti menang. The Red Warriors are heroes...

Ini merupakan satu detik bersejarah bagi seluruh warga Kelantan setelah sekian tidak layak ke final. Jadi mari kita semua pakat-pakat sokong sek red warriors. Gi, kita pakat gi Bukit Jalil.... Jjupo denu deh....

"GOMO KELATE GOMO"

2 comments:

fin said...

bersemangat tuh ! ehehe..gud luck !!

DarcyDiaries said...

erm...gi nge gewe kan? patut laa...