Thursday, May 27, 2010

The Opening.....

Pembaca Budiman.....Pada 10 May 2010, Klapa Restaurant telah dibuka kepada umum. Konsep yang dipilih ada melayu kontemporari. Ianya bukanlah sebuah restoran yang eksklusif, tapi kami cuba menonjolkan kelainan dari segi penampilan kami. Apa yang penting kami cuba mewujudkan sebuah tempat yang selesa untuk anda semua menikmati masa makan anda.

Suasana yang selesa



Restoran ini beroperasi dari jam 7 pagi hingga 12 malam. Makan tengahari dengan hidangan ala kampung. Pelbagai juadah disediakan dari lauk pauk tradisional kelantan, thai, india dan ulam-ulaman segar beserta dengan budu, sambal belacan dan tempoyak. Restoran kami menghidangkan tulang singgam, keli phad phed, asam pedas, ikan bakar air asam, kari india, sambal petai dan pelbagai lagi.

Pada waktu makan malam, kami menghidangkan pelbagai jenis masakan panas yang akan memenuhi selera dan citarasa anda. Usah anda risau dengan harga kami, kerana ianya sangat berpatutan. Anda tak percaya ?. Sila lah berkunjung ke restoran kami, anda pasti akan tertawan dengan kemesraan dan citarasa kami..... Jumpa di sana.....

No comments: